інформація про блог

Блог вчителя - сучасний інструмент та помічник
                                                     
                                          
                                                                  Людина надає кібернетичним машинам
здатність творити і створює
цим собі могутнього помічника.

Норберт Вінер

         Сьогодні ми розуміємо: бути гарним професіоналом означає бути в постійному пошуку, зростанні, розвитку. Праця педагога відрізняється високою мобільністю, надзвичайною складністю, вимагає від нього глибоких та різнобічних наукових, професійних знань, умінь, навичок, що становлять основу професійної компетентності.
         Професійна компетентність педагога є не лише сумою теоретичних знань та вмінь їх репродукувати у певному обсязі згідно з правилами, а й мотивом і засобом розвитку навичок практичних дій в інформаційному суспільстві. Можливість різнобічного розвитку учня пропонують саме сучасні методики навчання і новітні технічні здобутки. Широке й ефективне впровадження інноваційних методик і технологій у навчально-виховний процес сприяє підвищенню його якості, зацікавленості учнів і вчителів, є важливим етапом процесу реформування традиційної системи освіти в контексті глобалізації.
         Тому використання блогу не тільки полегшує доступ до інформації і відкриває можливості варіативності навчальної діяльності, її індивідуалізації та диференціації, але і дозволяє по-новому організувати взаємодію всіх суб'єктів навчання, побудувати освітню систему, в якій учень був би активним і рівноправним учасником освітньої діяльності.
          Блоги, особливо професійні, вчительські, порівняно нове явище в середовищі педагогів. Створюючи блоги, вчителі не завжди уявляють, які додаткові можливості відкриваються як для них самих, так і для інших учасників і читачів їх блогу.
   Крім того, створення і ведення блога стає серйозним стимулом для самореалізації та саморозвитку, так як надає мені найширші можливості: освоїти нові інформаційні та технічні можливості.
         Блог - інструмент педагогічної взаємодії.
  Яким чином даний блог «включений» в навчальний процес і які нові форми позаурочного взаємодії вчителя і учня? Наведу деякі приклади такої роботи.
         На даному  блозі я ділюсь своїми методичними наробками, корисними для колег та учнів посиланнями. Публічність, яка відрізняє блог від звичайної записи в зошиті,  робить матеріали доступними для читання учнями та батьками; можливість залишати до записів блогу коментарі, які також доступні для читання, отримувати зворотний зв'язок від батьків, колег, учнів. Можливість звернення учнів в будь-який зручний для них час до матеріалів ресурсу: при виконанні домашніх завдань, тестів, кросвордів. Учні заздалегідь можуть готуватися до Державної атестації завдяки розташованим на блозі білетів, а для учнів-випускників є методичні рекомендації до написання дипломної роботи.
Учні  мають можливість швидкого доступу до презентацій уроку, які були створені мною, або самими учнями.
На блозі також розміщена панель відео, де діти можуть переглянути фільм за темою, яка була  пройдена на уроці, або на повторення.
З перших днів існування блогу мені стало цікаво хто і звідки приходить на сторінки мого блогу. Тому мною було встановлено гаджет "Статистика". По якій можна відстежити дані по багатьом параметрам.
 
ВИСНОВКИ
         Таким чином, можна зробити висновок про те, що блог є затребуваним засобом навчання, «живим» джерелом систематизованої інформації щодо спеціального предмету, «провідником інновацій і творчості».
         Блог служать засобом організації процесу навчання і спілкування всіх учасників освітнього процесу.
         Використання блогу допомагає учням отримати більше інформації з теми, що вивчається, посилює інтерес до процесу навчання, формує здатність самостійно оволодівати знаннями, творчо мислити, застосовувати здобуту інформацію у власному житті, адаптувати учня до умов сучасного життя. Новизна технології є одним з мотивуючих факторів в навчанні. Блог виводить за рамки навчального процесу та взаємовідносин "учитель-учень".




Комментариев нет:

Отправить комментарий